CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 8, 2011

empty . . .

kenapa sekarang nhe. .  aku rase perasaan aku mcm kosong jerk . .
i need s0mebody to l0ve me truly . . full of his heart . . i dont know y i'm like this . . human ? yeah . . 
biasalah . . manusia nhe mempunyai mcm2 perasaaan kan . .
bak kata orng , . . perasaan dtg x di undng . . pergi x dipinta. .  
kekadng rase itu,kekadang rase laen . . arghh . . c0mfused nyer . . ap yg nk aku mksud kn sebenarnyer ??
hm . .
actually . . aku rindu ex aku . . tp . . dea rindu ak x ? mcm mna aku rindukn dea , .  
ak nak dea tau aku rindu kan dea. .  sesangat , .  kan best . .  waktu dahulu berulang lagi . . hm . .
angan - angan ke?
hm . . mayb . . dea bkn yg terbaek tuk dea . . aku kene terima jgk !! tp knp smpai skng hati aku 
x merelakan dea dh pergi dari hidup aku ? ? argghhh. .  hti aku saket sgt . .  
bler tgok dea bahagia. .  tanpa aku d sisi dea. .  
kan best andai waktu boleh berputar kembali . . perasaan boleh bercantum semula . .  
ad x. . dea ingat aku ? ? 
ingat kenangan kita ..  walaupun mungkin kenangan uh x bermkna bagi dea ? ? 
banyak sangat tanda tanya kat kepala otak aku nhee. . . 
kalau dea ader baca blog aku nhe ..  aku nak kau tahu . . 
 saya nk awk tau . . saya syg kan awk lgi  . . saya rindu kan awk lgi . . mungkin apa yg awk dh buat at sye,saye x leyh terima. .  tp . . pecayalah . . sumenya menyeksa kn perasaan saya. .  
bila awk xda. .  saya sentiasa tgok fon . . agak2 awk ader kol sye lgi mcm dlu . . tp ble sye tnggu . . xder . .  sedih nyer ..  saya nak awk tau . .
 saya rindukan awk. .  sgt2  . . n saya impikan . . 
kalau waktu boleyh berputar kembali . .
saya nak bersama awk . .  dalam HIDUP SAYA !!! 













No comments:

Post a Comment