CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 17, 2011

. . . dia datang sekali lagi . . .

dlu . .  dea dtg dlm hidup aku . . lepas tu . . dea pergi tinggal kan aku .. 
kini . . dea dtg kembali kat aku . . 
bahagia nya aku bler dea hadir dalam hidup aku semula. . .
kekasih yang dlu hilang . . kini dea telah kembali pulang . .akan ku bawa dea terbang . . damai bersama bintang  . . 
mungkin dlu dea menyesal sbb pergi tinggalkn aku . . kini mungkin dea dh berubah . .
aku harap . . dea akn sentiasa syg kan aku . . d0kan kami kekal . . dan bahagia. .  
aku milik mu . . dea milikku . .  
haha. ..  ilysm adib . .  
tiba2. .  hari duga  ..  dikau berdiri dihadapan mata. . mengembali kn nostalgia. .
memoribermakna. .  memberi seribu makna. . . 
x kuduga sekali agi . .ku jatuh hati dgn . .
keihklasan mu  . .
pada malam yang sempurna..  terpegun daku terpesona. .  
keagungan cinta kau bawa. .  .kita berdua. . .
bagai rela. .  jatuh cinta tuk kali keduaaaaa. . . . . . .
i was taken by . . .
. . adib afifi . .
. . we're l0ver . .



No comments:

Post a Comment