CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 30, 2011

. . kisah hati . .

sedih x. . lau member yg korang syg . . lupakn korng . .  ?
ak syg member2 ak . .  ak rindu deorng . . member ak kat class ak . . time skolah menengh dlu. .
hm . ,. knp ekh . . x tau ap salah ak smpai deorng cm nhe. . 
ak rindu gle2 kat deorng . . time dlu . . sekepala,ketwe,mcm2 lah kenangn . .  
tp skng . . nth lah . . rase dh xder. .  rse cm ak dh x dperlukan lgi . .
wsaalupon ak dh study jauh, dh ader member len, xder un ak lpe deorng , .  nth lah . . hti masing2 kud. .
akk  terasa. . lau aku blek melaka t . . ak dh xder member2 at sne. . 
nk lepak . .  member c0llage stamf0rd ak dlu ? lgi ler ..  anggp ak x wujud. . 
member setaman ? sama jerk . . 
member skolah ? arghh . .  aku tul2 terasa. .. ak xleyh x hidup tanpa kawan. . 
sumpah weyh ! ak syg k0rang . . ke. .  ak x ckup baek tuk koerng . .
yelah  .. perngai maseng2 kn  ..
ak dh xder semangat skrng  . . tah lah  . .
ak terlebeh tacing . . yes ! memey ak tacing . . tp . . 
cube korng ddk at tempat ak . . rase ap yg aku rase. .  pahit , manis  . . aku rase. .
itu lah ap yg aku rase. .  
di sebalik senyum .  . :) 
ak terluka. .  :(
aku amat pentingkn member2 aku . .  

i just . . d0nt know lah . . 
serabut. . myb ak tension + sedih . . 
ak dh jauh dri semua. . . sume yg aku syg . . . 
aku mau semangat balek . . tp yg ak dpt. .  hny harapan . . hm . . 
ak rndu mak,abah,fmily ak,member2 ak,kereta ak,bilek ak,suasana rumah ak
hny tuhan jerk tau hti aku kat sni . . jeles jerk tgok member2 ak dpt blek rumh deorng . .  
tp ak ? tumpang gembira. .  pada hkikt nyer .  ak sedih x pat balek. .
. . hti aku sedih sgt . . 
ak tau. .  bkn ak jerk yg ase bnda nhe. . yg len un akn rase jgk . .
sudh lah . . myb nhe naseb ak . .nhe takdir ak , ne dugaan ak
n one more thing,taun nhe ..  ak x puasa kat rumh. .  n xder balek2 puasa nhe. . 
huh ! faham lah ap yg aku rasa. . .
ok lah..  nhe je . .  i will update more later,  . .
thnks. . sape yg rasa , .  ap yg aku rasa. . . 
wish me all the best in my life. .  
byee. .
salam. .




No comments:

Post a Comment