CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 19, 2012

be stroNg !

assalamualaikum . . 
hyee babe ! sorry . . . lama x update.. busy with my short sem . . 
tired already  . . 
and. . tik tok tik tok . . 
a few day more. . i akan tinggalkan negeri Indera Kayangan nhe .. 
sayuu sangatt hati nhe. . nak tingglkan. . banyak sangat kenangan aku kat sni . . 
especially . . my friends. . dekat sni . . aku belajar erti "KAWAN" 
yang sebenar. . insyaAllah . . 
tak ada sapa tauu apa perasaan aku nak tinggalkan the sweet moment aku kat snii . .
kat luar ..  yeah .  memangg . . aku nampak happy , senyum .. bile orang tny . . 
"sarah ! kau nak pindah ke? " "sarah . . x sayang ke nak pidah ? " 
aku hanya mampu tersenyum jer ..  
tapi . . tak ada sorang pun yang explore .. apa yang ada kat hati aku nhe. .
sedih sangat2 weyh ! ingat aku kejam sangat keee... nak tinggalkan korangg ???
aku pun ada perasaan lhaa.. tolong lhaa  . .
andai korang tauu . . kann ..  hurm . .
aku rasa happy, sedih , kecewa, tak sabar , sayang , macam2 ..
cuba lhaa korang berada kat situasi akuu . .
alhaiii . . aku tak sanggupp . .
aku saynag korangg . . sangat2 ..
just  . . stuck in the moment with you  . .
insyaAllah . kita berjumpa lagiii . .
bilaa kita semua dah berjaya ..  aminnn . . :)

fuihh ! Ya Allah . . kenapa sering kau beri aku kesedihan . .
aku mengerti ya Allah . . aku hanya hamba mu . . yang sangat lemahh . .
aku mengerti . . akuu faham . . aku percaya dengan kebesaran mu Ya Allah . .
aku percaya.. bahagia untuk aku . . untuk kawan2 aku . . untuk semua.. akan sampaii . .
amin ya Rabbal alaminnn . .

love ? yeah. . ak dah ada peganti yang lama . .
hurm . . tah lhaa.. x berani nak cakapp  . .
doakan kami kekal . .
doakan semua kesabaran aku . . jadikan aku kuat ! v(^_^)v
yang lama pulak ?? hurm . .
he just my memories. .
aku masih boleh maafkan dea.. kalau dea datang  ..  minta maaf ..  dengan cara yang betul . .
tak dinafikan .. sometimes. . yeah . . i really2 miss him ..
but ..  what should i do ?? dea pun dah ad peganti aku . . yang lagi baik , yang lagi perfect ,
yang leh wat hati you tertawan . .
alhamdulillah . . finally . . u jumpa jugak . . someone yang u caari ..  :)

kenapa lhaa hati aku bercelaruu . .
yang mana aku nak . . yang mana aku tak nak ??
kenpa aku tak sanggup nak buat kat orang macam mana orang buat kat aku ??
kenapaa ..
aku sunyiii . . :(
aku sedihh . . :(
aku tak bahagiaa. . .
kenapa perlu aku hidup dalam pura2 Ya Allahh !! . .
astagfirullahalazim . .
kuatkan hati aku . . kuatkan semangat akuu . .

semuaa..
doakan sarah  . . aku dah serahkan hati aku . . semua kepada Allah ..
tuhan aku yang satu . .
doakan aku bahagia .. doakan . . hatii aku diredhai oleh Nya. .
Amin ya Rabbalalamin . .

assalamualaikum . .

No comments:

Post a Comment