CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 3, 2012

terdiam tanpa kata. .

semalam ..  
time saya. . tengah cakap kat KAWAN SAYA. . yang saya rindu kan awak . . 
selang beberapa langkah . . 
dan bila saya pandang hadapan . .  
saya nampak awak !!!! 
dan
KEKASIH BARU AWAK . . 
T_T

semoga berbahagia awak . . saya tahu . . saya tak sempurna untk awak . . 
mungkin ..  dea lebeh smpurna untk awak . . :) 
mesti awak sedang berbahagia kan ..

tapi . . semlm.  bila saya nampak awak . . dan dia..  
maaf. . saya terus terduduk . .
menahan air mata . . tp .  dea keluar jugak . . 
saya tak dapat nak tahannnn. . 
sakit saya. .
naseb baek. . kawan baek saya ada. . 
kalau tak . saya tak tahu , . apa akan jadi pada saya. . 

teganya . . kau menari di atas tangisanku . . kau permainkan ku . sesuka hatimu  . .
hehe. .
kawan2 saya cakap . .
"sarah . . tgok . . tuhan dah tunjukkan sapa dea sebenarnyaaa. ." 
yer sahabatku . .
tuhan dah tunjukkan aku .. siapa dea..  dan siapa aku pada dea..  
terima kasih ya Allah .. 
aku NOTHING.  for him. . 

aku tak sempurna untk kau . .
aku dah cuba dan cuba. . tp . . kau x nampak . dan kau x rasa. .  
maafkan saya. . 

gf baru awak.. msti sngt sempurna kan untk awak , . 
beruntung nye dea. . 
sepatutnya. . tarikh sekrng . . tarikh kita bersama kan . seperti yng kita rncang. . 
hehe. . x pala. . walaupun . . tak jadi. . 
tp . saya jadikan kenangan dalam hidup saya. .

mesti pelik kan . kenapa saya x leh nak benci awak ?
ntah . x tahu .  mungkin .. benci bukan sifat saya .. 
saya dah lama maafkan awak . . 
(oke..  walaupun saya thu.  awak x kan baca..  tp . . nhe diary saya. .)

awak ..  bukan saya tak ada harga diri . . terkejr2 kan awak .. tp . .
Bila kamu tak lagi denganku
Ku tak tahu apa ‘tuk jalani hidupku
Bila memang kau pergi dariku
Ku tak ada lagi di dunia ini


Mengertikah kau siang malamku
Dan tangis tawaku
Kau semua hidupku
Pandang aku pandanglah hatiku
Aku tak mampu melangkah tanpamu


Bukan ku tak punya harga diri
Tapi dirimu begitu berarti
Kaulah nafasku engkau harga diriku
Mengerti aku

sebab tu . . 
tp sekarang . . awak dah x ada pon . . 
awak dah pergi dh pun.  dari saya. . 
susah tuk . . 
saya cari peganti .  mungkin . . pengalaman .. buatkan kita serik kan . . 
insyaAllah .  doakan yang terbaik . . 

assalamualaikum . . 





No comments:

Post a Comment