CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 19, 2012

assalamualaikum . .

hye reader ! how are you ? hope. . u ll fine. . :) 
here i am .. cewahh ..  dah macm president . . hahha ..  sara ? im oke. .class for this sem already finished .. dah nak hampir n final . . 
next week jer lagi .. so now. . i kena struggle for my SHORTHAND , TERINGKAS , PERSONALITY DEVELOPMENT and OFFICE ADMINISTRATION.
huh .  pray for me ..  and. . wish me luck ! ~ 

family ? .. hurm . . sekarang .  my parents..  sangat take care of me. . ak rasa. . sngat dekt n deorng . . even . . kteorng memang jauh . . PERLIS-MELAKA . wohhhohhh !! 
sapa sanggup ? haa..  nak balek ..  55.00 kena ad. . untuk bas jer tuh . . x masuk lagi teksi nak p stesen bas lagi . . makan lagi . . x kan bas berhenti kat R&R x nakk makan kud. . 
tp .. alhamdulillah . . my parents..  very understanding . . even . . ak nhe. . sangggggggatttt DEGIL ! tp . . dea selalu penuhi . . apa yang aku nak . . thanks mom n dad ! sarahhh sayang sangat mak n abah . . 
x da yang terbaik . . lagi terbaik dalam dunia ini .. selain kamu sayang . . 
my sibling ? hurm . . ad yang oke. . AND !! ad yang TREAT AK MACAM AKU NHE. . MASIH BUDAK SEKOLAH TADIKA. . !! COME ON LAH SIS ! i dah besar , , tau mana baik mana buruk . . I WANT MY OWN LIFE !!! please ! i beg . . i x nak di treat macm nhe. . even . memng semua pernah wat silap . . 
tp . . kita TAK KAN kenal dunia ! x pernah kenal erti KEHIDUPAN  .. kalau kita x pernah wat silap ! 
thats why . . bak kata pepatah ..  
BELAJAR DARI KESILAPAN. . . 
aku nak kenal. . erti kehidupan remaja. . just sokong aku . . tolong lah . .beri aku kepercayaan . . 
aku tak menipu . . sekurang2 nya. . aku beritahu .. apa yang aku buat . . 
so . . please. . sokong aku . . 
:'( 

FRIEND ? yeah . . more better. . i leh kawan dengan semuaaa orang ..  
see. .! AKU BELAJAR DARI KESILAPAN . . btw. . I LOVE MY FRIENDS ! . . . 
u will dont know. . how much i <3 you friends ! u will DONT KNOW. . EVER ! 

LOVE ? hurm . . i and fikry dah baik semula. . alhamdulillah ..  
mungkin silap dulu x kan terulang . . just  . doakan .  kami ..  kekal . . n kuat hadapi cabaran . . 
hurm .  ALAMAKKKK !!..  nhe yang aku x tau nak luah kan mcm mana . . sebelum nak update.  bkn men lagi . . nak luah kan macm2. . sekali dah KARANG BERJELA2  . . aku dah lupa. . apa aku nak cakap . . 
oke. . simple word. . i love him ! yeah .. memng aku sayang dea. . tak dinafikan lagi . . 
n alhmdulillah ..  dea pon . . sudah masih boleh sayang aku . . katanya. . 
tp . .  kenapa n hati aku ? aku rasa mcm ad something yang tak kena..  
ak tak dapat rasa. . tah lah .  aku takud lah nak cerita. . takud sangt . . 
ak terasa. . skrang   .. aku macm patung. . nak sedih pon .. x tau . . nak happy pon .. sesuka hati aku . . hurm . . kenapa ek . . tolong lah . . ak xnak nhe. . ya Allah. . satukan lah kami .  selama2 nya..  
aminnn .. 

bagaimana cara. . membuat mu bahagia . . nyaris ku menyerah . . jalani semua. . telah berbagai kata .. ku ungkap percuma. . agar kau PERCAYA CINTA KU BERHARGA, . 
tak kuat ku menanti mu ..  diam sendiri menunggu . . namun kau bergitu saja. . x pernah merindu . . 
sungguh aku tak bisa .. sangat sulit ku tak bisa. . membenci dirimu . . sesungguh nya.. aku tak mampu . . sulit untuk ku bisa. . sampai kapan pun tak bisa. . memisah kan segala . . cinta dan benci yang ku rasa. . 
(this is my theme song ..  for my this blog . . CINTA DAN BENCI - geisha)
aku tersesat . . menuju hatimu ..  beri aku . . jalan yang indah  .. izinkan ku . . lepas penatku . . 
tuk sejenak lelah di bahumu . . 
dapatkah . . selamnya kita bersama. . menyatukan perasaan . . kau dan aku . . 
semoga cinta kita kekal abadi . . susah payah akhir nanti . . selamnyaaa. .
(tentang rasa-astrid) 

fuihhh . . aku nak dia  .. aku x nak hilang dea. . tp ..  dea lain .. dri dulu . . 
time kami jumpa. . aku happy sgt2. . tp ..  kenapa ak rasa  . sesuatu  yang tak kena. . 
kecik aty pun ada. . terasa pun ada. . hurm . . tah lah .. 
perasaan jer tu kud. . let it go . . ~ 
x pa you . . i kuat  ..  tuk harungi semua nhe. . 
mungkin .. ak kena faham dea. . kat sana.  
tp . . aku kat sni . .
tak pa. . i boleh mengalah .. demi you . .
you take care kat sana tau . . i sayang you . . tak pernah ad orng sayng you .  mcm mana .. i sayang kat you .mungkin . . kekadng . . cara i . . wat you x senang. . tp .  you kena ingt. . i mencuba jadi yang terbaik .. 
but.  sorry . . if i am not perfect for you . . 
just myb . . 

mungkin . . aku . terlalu menyanyangi .  semua.  yang ada padamu . . kerna kamu ..  membuat ku bererti  ..hingga ku tak dapat menjauh . . dalam setiap nafasku .. ku ingin kau di sini . hingga akhir usia kau tetap .  MENJADI ! YANG TEERBAIK UNTUK DIRIKU !!!! 
aku takud. . engkau tinggl diriku . . mencuba mencari cinta. . selain cinta yang ku berikan .  
aku takud. . engkau patah kan hatiku , . membuat ku semakin terluka.  dan tak akan pernh termaafkan . . 
 
 saya sayang awak . .  
saya sayangggg awak . . 
sayaaa sayannnggggggg awakkkkkkkkk ! 
T_T

tolong. . sayang saya. . sepenuhh hati awak . . tolong. . 

                                                                                                  -Sarah-

 



 

No comments:

Post a Comment