CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 4, 2012

guide me Ya Allah . .

Ya Allah . . 
buka kan lah hati aku   . . untuk terima hidayah darimu ya Allah . . . 
ubah kan lah diri aku menjadi seorang insan yang kuat .. seorang yang boleh terima semua dugaan mu ya Allah . .
 aku tau . . ak boleh . . tp . . ak x kuat. .  i can't be strong . . 
sesungguhnya. . pada engkau tempat aku mengadu . . banyak dosa yang telah aku buat padamu . .  
setiap saat .  setiap hari . . ak mencuba jadi yang terbaek .. jadi insan yang baik . . 
tp . . aku masih x boleh . . ak x yakin ..  ak mampu buat atau tidak ..  
ya Allah  . sesungguh nya. .kau maha memahami . . maha pengampun, . . maha mengetahui segala2nya. . '
kau tabah kan lah hati aku .  tuk terima semuanya. . onak dan duri . . dalam hidup aku . . 
aminnnnnnn ya rabbal alamin . . 

i try  . . to be strong . . 
ak try tuk jadi yang terbaik.  hari demi hari. . walaupon susah tuk ak bangun balik . . 
seriusly . . ak dah x mcm dlu . . ak dah susah nak jadi periang, happy , sentiasa kuat .  . 
ak dah lain ..  ak dah x macm dlu . . susah tuk ak berubah jadi yang dlu . . kallau sekrng , .  ak periang . . 
itu maknya.   AKU TIPU . . dalam hati . . tuhan yang tahu . . 
sekrang .. susah tuk aku .. jadi peramah balik . . bila aku try . . xda sapa peduli apa yang aku cakap . .
ak rasa terpinggir sgt2.. bila ak sdh , .. ak nangis sorng2. . xda sapa datang kat aku . . tny knp . . teng kan hati aku . . hilangkan sdh aku . . ak teringinnnn sgt . . saat ak sdh,saat aku nangis. . someone hug me to release my sad. .  i need someone.. not lost somone. . ak x pernah rasa mcm tuh seumur hidp aku  .. 
mana pergi semua saat aku jatuh .  saat ak menangis, . saat aku sdh . . 
teruk ke aku ? 
kenapa abaikan aku ? 
apa salah aku ?
maafkan aku kalau aku x cukup baek. .  tp andai orang tau .. setiap hari aku mencuba jadi yang terbaek  .. dri hari ke hari .  AKU MENCUBA. .
kekadang . . sampai aku rasa . .
ak dah putus asa,  . . ak dah malas. . nak amek hati orng . . nak jaga hati orang . .  bukan untuk ak harapkan balasan .. tp  . . ak nak kan jadi insan yang lain . . 
mak . . xda sapa peduli pasal saia mak . .. 
mak . . andai kan mak tau hati anak mak nhe tengah jatuh . .. . mak . . sara tgh sdh . . :'( 
anak mak nhe dah x macam dulu . . 
hilmi ? dea x pernah nak ambek tau pasal aku .  MANA DIA SAAT AKU JATUH ! SAAT AKU SDH ! KENAPA DIA MAKIN TAMBAH KAN SEDIH AKU !!! 
apa salah i kat u ! kenapa u cakap i x faham u !! sedangkan..  u yang x pernah faham i !! 
kenapa u wat i macm nh !!! sapa i sebenarnya kat hati u ! kalau u rasa.. i x ckup baek tuk u  . . u lepaskan i . . jangan wat i tersiksa . . please..  buang ego u . . sekejap demi i . . faham i . . walaupon sekejp . . 
i x mintak duit dri u  .. i x minta harta dri u . . i x mintak emas,belian dari u ! tp . . i mintak jangan wat i sdh lagi . . i mohon sgt2 . . 

blogger ..  am i bad ?? am i not good for everyone ?? 
i dont know.. ak percaya TAKDIR TUHAN kat aku . . satu hari nanti  . .
aminnn . . doakan aku  . . 
this is life ?? sometimes. . we can up .. sometimes. . we can down . . 
dont be like me. .  h0pe. . u all can be strong as well .  aminnn . . 
thanks . . pada siapa yang baca post ne.  n sapa yang faham. . ap yang aku rasa sekrang . . terima kasih banyak2. . make me be strong. . 
salam . .


No comments:

Post a Comment